مجموعه پلان را می‌توان یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه عکاسی پرتره در شرق تهران به‌شمار آورد. عکاسی یکی از هنرهای تصویری است که علاقه‌مندان زیادی در سطح ایران و جهان را به‌خود مجذوب کرده است. روزانه صدها نفر به آموزشگاه‌های مختلف مراجعه کرده و در دوره‌های تخصصی آموزش عکاسی ثبت‌نام می‌کنند. عکاسی همانند تمامی هنرها و حرفه‌های گوناگون دارای رشته‌ها و زیرشاخه‌های گوناگونی است که فعالیت در هر یک از آنان متفاوت می باشد. به‌طورکلی عکاسی شامل عکاسی صنعتی عکاسی طبیعت فیگور و پرتره است.

 

مجموعه هنری پلان، آموزشگاه عکاسی پرتره در شرق تهران است

 

عکاسی پرتره یا عکاسی چهره یکی از جذاب‌ترین و گیراترین شاخه‌ها در حرفه‌ی عکاسی می‌باشد که علاوه بر جنبه درآمدزایی بسیار، دارای سرگرمی و جذابیت‌های خاصی است. این‌که بدانیم از پرتره فردی چگونه و با چه زاویه عکس بیندازیم، علاوه بر استعداد و نبوغ هنری، نیاز به  آموزش و دریافت مهارت دارد.

آموزشگاه عکاسی پرتره در شرق تهران

آموزشگاه‌های متعدد و زیادی در سطح تهران اقدام به آموزش عکاسی پرتره به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای می‌کنند.  یکی از آموزشگاه های تخصصی عکاسی پرتره در شهر تهران، مجموعه آموزشی پلان است که دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای گوناگونی از پایه تا حرفه‌ای را برگزار می‌کند.

 

پرتره، یکی از رشته‌های تخصصی عکاسی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد.

 

دوره تخصصی عکاسی پرتره با حضور عکاسان حرفه‌ای و مدرسان مجرب انجام می‌شود تا هنرآموزان مجموعه آموزشی پلان در کمترین مدت به حرفه‌ای ترین افراد در عکاسی پرتره تبدیل شوند. هدف اصلی مجموعه پلان و مسئولان آن، آموزش حرفه‌ای و کسب تجربه است. به همین دلیل، علاوه بر دوره های آموزشی، در این مجموعه ورکشاپ‌های تخصصی برای هنرجویان و هنرآموزان برگزار می شود تا بتوانند به صورت عملی عکاسی پرتره را یاد بگیرند. با مجموعه هنری پلان، حرفه‌ای شدن را در کمترین زمان تجربه کنید.