یادگیری زبان

یادگیری زبان تخصصی در همه رشته‌ها به دانشجویان و حتی فارغ‌التحصیلان کمک می‌کند تا به تمام اطلاعات بانک جهانی دررابطه‌با رشته خود دسترسی داشته باشند. رشته معماری هم از همین قانون پیروی می‌کند. زیرا تمامی اطلاعات و منابع معتبری که در این رشته وجود دارد، همگی به زبان انگلیسی هستند. برای تخصص پیداکردن در زبان باید از حمایت و کمک بهترین استاد زبان تخصصی معماری هم استفاده کرد تا به درجات عالی دست پیدا کرد.

اگر فردی می‌خواهد از این اطلاعات استفاده کند، باید به زبان انگلیسی به‌صورت کاملا تخصصی تسلط داشته باشد. زیرا واژه‌ها و مفاهیمی در زبان تخصصی معماری وجود دارد که در بیشتر اوقات با ترجمه عمومی فرق دارد. پس معماران و دانشجویان این رشته به زبان تخصصی تسلط دارند و همیشه یک‌قدم از همکاران وهم دوره‌ای‌های خود جلوتر هستند.

یادگیری زبان تخصصی معماری از کتاب‌های معتبر

زبان تخصصی از جمله درس‌های مهم در رشته مهندسی است. زیرا تمام وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که به این رشته مرتبط هستند به زبان انگلیسی  وجود دارند. افراد می‌توانند با تقویت زبان تخصصی در هر رشته‌ای که هستند، پیشرفت زیادی کنند. برای یادگیری این زبان تخصصی معماری می‌توانید از کتاب‌های معتبری که توسط اساتید ماهر گردآوری و تنظیم شده هم استفاده کنید. کتاب‌ها باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند؛  یعنی باید دارای گفتاری روان و قابل‌فهم باشد و مطالب غیرضروری را هم پیچیده نکند.

باید مطالب موردنیاز خواننده را هم در برداشته باشد و به کتاب‌ها و مراجع دیگر ارجاع ندهد. بیشتر کتاب‌های تخصصی در تالیف سعی می‌کنند، بین مفیدبودن کتاب و قابل‌فهم بودن آن تعادل ایجاد کنند. البته نباید کیفیت مطالب را فدای بیان ساده کرد و برعکس اگر مباحث را کامل و قابل‌درک تالیف کنند آن را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. استادانی همچون استاد بابک رستمی نمونه بهترین استاد زبان تخصصی معماری هستند. با استفاده از کتاب زبان تخصصی معماری و هنرهای ساخت این استاد می‌توانید به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرد.

چطور به درجه استادی برسیم؟

برای این که به درجات استادی بهترین استاد زبان تخصصی معماری برسید، باید به برنامه‌ریزی‌های هدف‌دار و تمرین‌های کم‌وزیاد توجه کنید. البته قبل از ارشد باید مهارت‌های زیادی را در وجود خود تقویت کنید که عبارت‌اند از:

  • توانایی برقراری ارتباط با دانشجویان در همه سطح‌ها
  • سبک انگیزه‌بخشی در آموزش
  • توانایی سازمان‌دهی و مدیریت بحران
  • توانایی تفهیم و صحبت به‌صورت واضح و قابل‌درک
  • دارای خلاقیت، انعطاف‌پذیر و پرسشگری
  • مهارت خوب برای مدیریت زمان
  • احترام به قوم و نژادهای مختلف
  • الهام دهی و انگیزه‌بخشی به افراد
  • مشتاق یادگیری و آموزش درست
  • مخاطب‌محور بودن

بهترین استاد زبان تخصصی معماری در تهران

بهترین استاد زبان تخصصی معماری در تهران

یک استاد خوب باید دارای خصوصیات منحصربه‌فردی باشد تا بتواند به‌صورت حرفه‌ای و ارزشمند فعالیت کند. یکی از استادان به نام در سطح پیشرفته زبان تخصصی آقای دکتر بابک رستمی است که تجربه سال‌ها تدریس، آموزش روش‌های تست‌زنی و تسلط به اصول و قواعد زبان انگلیسی و رشته معماری را دارد. ایشان یکی از بهترین اساتید زبان عمومی و تخصصی معماری هم به شمار می‌روند. به‌غیراز تحصیلات بالایی که دارند، زمان زیادی را هم برای مطالعه زبان تخصصی در رشته‌های مختلف اختصاص داده‌اند.

ایشان بیش از ۵۰۰ عنوان کلاس و کارگاه آموزشی را در رشته‌های مختلف برای دانشجویان برگزار کرده است. تمامی افرادی که با ایشان تدریس داشته‌اند، رضایت کامل داشته و از کیفیت تدریس و مطالب درسی وی راضی بودند. زیرا این رشته تخصصی معماری از زاویه‌های مختلف هنری، فنی و مهندسی، تاریخی دارای پیچیدگی‌های مختلف و زیادی است.

این استاد با استفاده از کتاب، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌تواند، افراد داوطلب و دانشجویان زبان تخصصی معماری را به بهترین دانشجوی زبان عمومی ارشد و دکتری و زبان تخصصی معماری تبدیل کند. ایشان از استادان تراز اول کشور هستند و آمار قبولی کلاس‌های ایشان هرساله بیشتر از ۴۰ رتبه زیر ۱۰۰ که یک‌رقمی و یا تک‌رقمی است.

کلام آخر

برای یادگیری هر هنری باید به یک آموزشگاه معتبر و یک استاد باتجربه و ماهر دسترسی داشت. زبان هم یکی از هنرهایی است که بسیار مهم و کاربردی است و در بیشتر رشته‌ها موردنیاز است. بهترین استاد زبان تخصصی معماری در موسسه فرهنگی هنری پلان، استاد بابک رستمی است که از قضا موسس و مدیر این مجموعه نیز هست. برای آشنایی بیشتر با این آموزشگاه و آقای بابک رستمی می‌توانید به سایت پلان مراجعه کنید