چرا پیشنهاد می شود در موسسه ی پلان ثبت نام کنیم؟

پاسخ: زیرا پلان یک موسسه ی آموزشی فرهنگی و هنری با رویکرد خاص است:

۱- پلان دارای امکانات آموزشی منحصر به فرد و حرفه ای است: بله، یکی از مشخصه های بارز موسسه آموزشی پلان، برخورداری از امکانات آموزشی پیشرفته و استاندارد است. از جمله ی آن ها می توان به اتاق آکوستیک و مناسب تمرین های هنری موسیقی، آواز و تئاتر اشاره نمود. پلاتوی پلان نیز از مزیت های ویژه ی این آموزشگاه محسوب می گردد که با وجود آن هنرجویان می تواند در یک اتمسفر نمایشی واقعی به یادگیری، تمرین و اجرا بپردازند. وجود برخی از سازهای حرفه ای در موسسه، بستر مناسبی را برای هنرآموزی علاقه مندان فراهم می نماید. زیرساخت های پیشرفته ی آموزش های آنلاین نیز از جمله ی امکانات این موسسه ی فرهنگی و هنری است.

موسسه پلان

موسسه پلان

۲- پلان از استادان برجسته ای بهره می برد: پر واضح است که وجود یک استاد کار کشته تا چه اندازه می تواند در روند آموزشی یک هنرجو مفید و موثر واقع شود. چنانچه در تاریخ هنر سیر و تفحصی داشته باشید می بینید که بسیاری از استادان به نام و صاحب سبک، خود شاگر استادانی گرانقدر و برجسته بوده اند. مدیران موسسه ی پلان، در انتخاب منتورهای آموزشی هنرجویان خود حساسیت خاصی دارند.

۳- فضای پلان گرم و صمیمی است: از دکوراسیون داخلی این موسسه گرفته تا وجود کافه پلان و نوع برخورد دست اندرکاران این مجموعه، همه و همه حس یک خانواده ی دوست داشتنی را القا می کنند. عنصر مهربانی و برخوردهای مثبت و سنجیده، به ویژه در آموزش کودکان سبب شده است تا این فضای آموزشی دلچسب و مطبوع باشد. کافه ی کوچکی در موسسه وجود دارد که علاوه بر آنکه گویای خوش ذوقی بنیانگذاران این نهاد می باشد، سبب می شود تا بتوانید حس آرامش را در یک محیط آموزشی تجریه کنید و گاهی به استراحت بپردازید.

۴- رویکرد آموزشی پلان ویژه است: موسسه فرهنگی و آموزشی پلان رویکردی در آموزش اتخاذ کرده است که کمتر در سایر آموزشگاه ها می توان از آن سراغ گرفت. ماهیت هنر با “خلق” پیوندی ناگستنی دارد. پلان همواره سعی بر آن داشته است تا شکوفا کننده ی استعدادهایی باشد که در آینده خالقانی بی بدیل در عرصه های مختلف هنری باشند. پلان مفتخر به تربیت هنرجویان بسیار موفق است که آینده ی روشنی در انتظار ایشان خواهد بود.

۵- تنوع دوره های آموزشی پلان از بارزه های مثبت این موسسه است: اینکه بتوان به معنای واقعی یک آکادمی هنری را در سطحی حرفه ای و مطابق با استانداردهای جهانی راهبری نمود خود یک هنر می باشد. موسسه ی فرهنگی هنری پلان، پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای هنرجویان آن هم در سطحی کاملا حرفه است. شما عاشق هر رشته ی هنری که باشید می توانید سرنخی از آن را در این نهاد آموزشی برتر سراغ بگیرید. از موسیقی و نقاشی گرفته تا نقد فیلم و بازیگری و چهره پردازی و تدوین. اینکه شما در آموزشگاهی هنرآموزی می کنید که می تواند رشته های مادر و زیر شاخه های آن را از لحاظ آموزشی پوشش دهد یک مزیت است. یک سطح کیفی، یک رویکرد و یک موسسه برای بسیاری از رشته ها.