اگر به کنسرت های موسیقی راک با نوازدندگانی با موهای بلند و معمولا لباس های عجیب و غریب علاقه دارید، این نوشته مخصوص شماست. گیتار الکتریک یا همان گیتار برقی که با صدای به ضعم بعضی ها دلخراش و از نظر بسیار دلنواز و روح افزایش صحنه ها را به آتش می کشد و موجبات هیجان عده ی زیادی را به همراه می آورد، همانطور که از نامش پیداست سازی است که در آن برای تولید صداها از ادوات و فن آوری های الکترونیکی استفاده می شود. آهنگ سازان بزرگی با رویکرد استفاده از ابزارهای موسیقیایی الکتریکی دست به تولید آثاری متفاوت و آهنگسازی کرده اند که از آن جمله می توان به ژان میشل ژار اشاره نمود. گرچه گیتار یک ساز کهن محسوب می شود اما با پیشرفت و تحولات جوامع غربی تحولات اساسی یافته است. گیتارهای الکتریک با بهره گیری از فن آوری های متفاوتی ساخته می شوند که علاوه بر تفاوت در شکل ظاهری در مقایسه ی با انواع کلاسیک آن در تعداد و جنس سیم ها نیز متفاوت هستند و معمولا بین ۷، ۸ تا ۱۲ سیم دارند.

کلاس آموزش گیتار الکتریک در رسالت

کلاس آموزش گیتار الکتریک در رسالت

کلاس آموزش گیتار الکتریک در رسالت از جمله ی فعالیت های حرفه ای و تخصصی پلان است.

موسسه فرهنگی هنری پلان که همواره سعی داشته است با توجه به نیازسنجی دقیق هنرجویان و جوانان کشور، اقدام به برگزاری دوره های متنوع نماید، در مورد آموزش گیتار الکتریک نیز حرفی برای گفتن دارد. کلاس آموزش گیتار الکتریک در رسالت از جمله ی دوره های تخصصی آموزشگاه پلان است که مانند تمام دوره های آموزشی آن زیر نظر استادان حرفه ای و صاحب نام این عرصه برگزار می گردد.

شما می توانید با جدیدترین متدهای آموزش شروع به آموختن این ساز هیجان انگیز و پز رزق و برق نمایید تا علاوه بر تسلط بر نواختن این توانایی را نیز پیدا کنید تا در صحنه های بزرگی ابراز وجود نمایید. اگر برای آموزش این سبک از موسیقی و ساز علاقه مندید، به شما پیشنهاد می گردد تا با استادان و کارشناسان موسسه فرهنگی هنری پلان تماس بگیرید و در این مورد اطلاعات لازم و مهم را دریافت کنید تا بتوانید با ذهن روشنتری با آگاهی انتخاب و البته شروع کنید. ما منتظر شما هستیم!